پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 217
نویسنده : IM2-8

شرکت Kaspersky نسخه جدیدی از نرم افزار امنیتی خود را به صورت بتا منتشر کرده است که از نظر ظاهر و موتور با کلیه محصولات گذشته متفاوت است .

نسخه 2012 ظاهری کاربر پسند و زیبا دارد و چون نسخه بتا است ۳ ماه لایسنس رایگان برای آن در نظر گرفته شده است .

بعد از نصب برای استفاده رایگان به مدت ۳ ماه فقط کافیست از طریق اینترنت ،آنتی ویروس را با حالت Trial فعال کرده و لایسنس رایگان برای ۳ ماه بر روی آنتی ویروس نصب خواهد شد .

 

 

 

حجم: 134.2 مگابایت

 

 

 

: دانلود با لینک مستقیم

 رمز عبور:www.vatandownload.com

 

 



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , آنتی ویروس , ,



بازدید : 226
نویسنده : IM2-8

 دانلود Emsisoft Anti-Malware 6.6.0.1 نرم افزار امنیتی در برابر بدافزار ها و ویروس ها

بدافزار ها (Malware) نرم افزار های خطرناکی هستند باعث ایجاد خسارت به کاربران می شوند.بدافزار ها سیستم های رایانه ‌ای، سخت‌افزار ها و... را هدف قرار داده و باعث خرابی آن ها می شوند.در دنیای پرخطر امروزی و ظهور هکر ها و برنامه نویسان بد نیت نیاز به نرم افزار های ضد بد افزار (Anti Malware) بسیار ضروری است.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند جهت از بین بردن بدافزار ها و ویروس ها را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Emsisoft Anti-Malware ضد بدافزار و ویروس کشی قدرتمند از کمپانی Emsisoft می باشد.این نرم افزار تمامی داده های کامپیوتر شما را با سرعت بسیار بالا و در مدت زمان کم اسکن کرده و تمامی بدافزار ها،ویروس ها،کرم ها و... را شناسایی و به صورت دائم ازبین می برد.دیگر نگران وارد شدن تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، ویروس ها و کرم ها به سیستم خود از طریق اینرتنت نباشید زیرا از قابلیت های مهم این نرم افزار توانایی کنترل روند رد و بدل شدن اطلاعات از راه های مختلف نظیر اینترنت به رایانه شما و جلوگیری از ورود بدافزارها است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



برخی از ویژگی های این نرم افزار:
شناسایی و حذف انواع بدافزار ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، ویروس ها
جلوگیری از باز شدن سایت های آلوده
و بسیاری دیگر...


رمز عبور:www.mihandownload.com
لینک های دانلود:


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , آنتی ویروس , ,



بازدید : 126
نویسنده : IM2-8



بازدید : 243
نویسنده : IM2-8

Total Protection تامين امنيت سيستم با TrustPort Total Protection 2013 Build 13.0.0.5060 Final

TrustPort Total Protection نرم افزاری قدرتمند است که امنیت کامل سیستم شما در برابر برنامه های مخرب، تهدید های اینترنتی و سرقت هویت، انواع ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی را تامین می کند. همه ایمیل ها و وبسایت ها قبل از ورود و بازشدنشان برای بررسی از وجود هرگونه بدافزار چک شده و سپس در حالت مشاهده قرار می گیرند. به طور کل این نرم افزار دارای ابزارهای کامل امنیتی مانند آنتی ویروس، آنتی اسپم، فایروال و رمزنگار فایل های مشکوک می باشد. جالب است که بدانید اساس کار این نرم افزار بر پایه دو آنتی ویروس معروف و قدرتمند AVG و BitDefender می باشد. دیگر قابلیت کاربردی این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از سیستم می باشد که به شما در بازیابی سیستم سالمتان کمک بسیاری خواهد کرد.

رمز عبور:www.downloadha.com

download تامين امنيت سيستم با TrustPort Total Protection 2013 Build 13.0.0.5060 Final لینک دانلود ۲۴۹٫۶ مگابایت



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , آنتی ویروس , ,



بازدید : 42
نویسنده : IM2-8

TrustPort Antivirus آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final

TrustPort Antivirus یک آنتی ویروس فوق العاده قدرتمد می باشد که می تواند در برار انتشار میلیون ها تهدید اینترنتی مانند ویروس ها، کرم ها، نرم افزار های جاسوسی و تروجان ها مقاومت به عمل آورد. تمامی نرم افزار های شرکت TrustPort که شامل آنتی ویروس قدرتمند آن نیز می باشد، علاوه بر دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد امنیتی خود، از تکنولوژی دو آنتی ویروس معروف AVG و BitDefender نیز استفاده می کند. با استفاده از این نرم افزار تمامی برنامه هایی که اجرا می شوند و تمامی فایل های که به صورت اجرا شده باز هستند برای پاکسازی از ویروس اسکن می شود.

رمز عبور :www.downloadha.com

download آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final لینک دانلود ۲۱۳٫۲ مگابایت



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

بزرگترین وبلاگ دانلود


:: موضوعات مرتبط: دانلود , آنتی ویروس , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد